four and the city...

publicerat i Mitt och vårt;
... vilken sjuk kväll det vart igår:) Började med en super god middag med efterrätt som Cat hade tillagat. Vi såg sedan filmen från när vi var i fjällen, så jävla rolig, jag skratta så jag grät. Sen kan ni ju läsa nedan vad vi gjorde:) En liten historia som vi knopade ihop:) Det vart också en massa poseing framför kameran. Jag tro jag blandade tre olika viner igår, lyckades jämt ta fel glas, dom är ju så lika. hahaha. Vart en massa dryg med folk både i telefon och på msn, jag kör ju en grön motorcykel:) Efter en galen taxiresa hamnade vi på kåren, Cat hade ju såklart glömt kårlegget! Men det gick så bra utan, bara man byter namn. hahahaha. Inne på kåren drack Cat o Jag gratis i baren och jag fick minus av en fösare då jag råka förstöra hans solbrillor, vem har solbrillor på sig inne på en krog? Det var inte meningen att dom skulle gå sönder, måste ha vare någe billigt skit då ena glaset bara lossnade.

Grymt roligt hade jag igår:)





 





Har laddat ner några filmer nu o väntar på Katta, ikväll har min gård kräftskiva men jag tro jag skippar den:) Vi ska käka hos mig istället tro jag. Nää nu är mitt kaffe klart så ha en mysiglördag allihopa! PussPuss

Kommentera inlägget här :