mycke har hänt...

publicerat i Mitt och vårt;
... Kom upp till Backe i lördags, var såå trötter efter resan upp men vi hann till innebandyn:) Backe tog o vann och är serieledare inför speluppehållet! Det blev party uppe hos Fredrik, men jag var lugn. Var ute o sladdade med Andres as till Bil och jag o Andre slog Michis o Micke i bordshockey:) Umgicks o träffade alla, såå roligt!


hmm inte så värst gott

Sammy o Christoffer hos Fredrik

söndagen blev det mys hos Hans, spelade spel o drack. Vart för mycket för Carro så många minnen har man inte kvar från den kvällen (men jag var inte ensam) , men men som vanligt var det nog grymt roligt! Hans strippade och Niklas sälade i snön:) Under spelets gång byggdes några häxblandningar upp, jag hade turen att slippa dom:)


Hos Hans- Kicko, Hans, Mickis o Jonte

Michis, Jonte, Christoffer o Josse

måndag drog Jonte o köpte en skoter:) o jag sov hela dagen (det var jag inte heller ensam om)

tisdag drog jag, Jonte, Robert, Stoffe o Hans till ström och inhandlade det sista, sen på kvällen blev det uppesittar kväll hos Fredrik, det var roligt!

Julafton var lika mysig i år:) Orkar inte skriva allt, men en tomte kom iaf:)

Någon vart ju surer att vi inte har nån tomte fortf, så morfar var snäll o köpte tidningen:)

Nää nu ska jag ta o bestämma vad det blir ikväll, skulle ju vara grymt skoj att fara till H-dal på fotbollsfest men samtidigt känns det drygt. I Backe är det ju minst lika roligt att förfesta:) Få se vad det blir når Jonte kommer, tro han får bestämma!

Ha en god fortsättning allihopa:)

Kommentera inlägget här :