Utmanad av Linda a.k.a tjockis:P...

publicerat i Mitt och vårt;
Tre saker jag inte kan vara utan:
min familj
snus
mat

Tre saker jag ångrar:
Man ska aldrig ångra saker, det mår man bara dåligt av

Tre saker som gör mig glad:
Jonte
Vänner
Familj

Tre saker som gör mig arg:
Att jag måste plugga nu under jul
Att jag måste plugga nu efter jul
Att jag måste plugga tills nästa jul

Tre människor som jag beundrar:
Det är många de, alla som är positiva i det mesta!

Tre saker jag skulle vilja göra:
Fara ut o resa

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar att ha i köket:
Korv och makaroner
köttbullar
Frukt

Tre TV program jag ser:
Desperate Housewifes
Ugly Betty
Vänner

Tre saker jag har med mig i livet:
Allt

Tre saker på önskelistan:
Volym master (check)
Digitalkamera (check)
Högskole Examen


Utmanar Cat o Aslan...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Az:

Du ville ha en utmaning... :)

Kommentera inlägget här :