Jag tro Ericssons vann...

publicerat i Mitt och vårt;
... igår trodde jag det skulle bli en tidig kväll, men icke, fick ett samtal sen var man ute och fiskade:D Det var lika bra de, sova behöver man ju inte göra. Jag fiskade i ungefär en timme sen la jag ner, det var mysigare o sitta vid elden. Men ändå hann jag få några fiskar:) Jag o Micaela drog hem runt halv ett, vi skulle ju upp och jobba, de andra verka ha vare ute hela natten. När jag vaknade i morse klockan sex hade jag fått 6 stycken mms, hmm ja jag tro de försökte bränna ner hela skogen igår natt:) Det var iaf mycket trevligt, men det är det jämt med detta folk, synd bara att man gatt jobba.

     


Ja vad säger man:)

Nu ska jag iväg o handla, ska ta o göra en tårta tills imorrn, Älsklingen fyller 24! Så i morrn drar jag till Saxnäs! Just ja, Ericssons vann fisketävlingen:)

Pusspuss

Kommentera inlägget här :