Längtar...

publicerat i Mitt och vårt;
....


Jonte och jag Saxnäs-06 (fulla som svin=P)

Har spöat Johannes i ännu en badminton match:P och sen har jag också gjort en smörgåstårta, som jag ska ta upp till Saxnäs. Idag ringde också de från Ström och sa att Jontes present var klar:D Mycket bra, då kan han få den i helgen! Sonny var så snäll och skulle hämte ut den åt mig och hä den på bussen till Hoting, ska plocka upp Alex i Hoting nämligen. Det är också skönt, då slipp man köra hela vägen upp själv!


Så här vart tårtan:)

Ikväll blir fotboll (Spanien-Ryssland) Heja Ryssland!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

låter som att ni kommer få en toppenhelg! :) njut! Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Ahaha, vilken cool bild på Fredrik Med Stjärten! :D

Smörgåstårtan såg smarrig ut! Ha de så myspys i helgen, ses på tis. Pusspuss

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Värsta du! Vad du är duktig! Jag blev så irriterad när jag såg att du hade ringt. Inte för att ringde utan för att jag inte hade sett det!

Kommentera inlägget här :