sool...

publicerat i Mitt och vårt;
...Idag har jag vare på min fadderskola och hälsat på, det va trevligt, har inte vare där sen förra hösten. Fixade också information till min sista uppgift för denna termin, så den ska jag ta o skriva i kväll. Pratade nyss med Katta o fick veta att vi sk areflektera över vårt eget läranade och kunskaper från denna termin, hatar sånna uppgifter!! Men men dom ska jag ta o fixa ikväll, sen i morrn får det bli hemtentan, så allt är färdigt tills vi åker hem i morrnkväll. Papps fyll ju 50 i helgen:) Så det kommer nog att bli riktigt skoj!

Idag for jag o Jonte till kolgårn och solade och käkade lunch, det är så varmt ute, och i morrn ska det tydligen bli varmare, men då kommer mna att sitta 6 timmar i en bil i stället. Känns så tragiskt att sitta inne o plugga när det är sånt här väder!

     

image79

image80


Ut i solen med er och njut!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta:

Visst är det roligt med inlämningsuppgifter och reflektioner just som det är som soligast ute. Vi ses till helgen. Kram :)

2:a kommentar, skriven , av Zlatan:

Hälsa papsen grattis :)

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Vilka fina sommarbilder! :)

Kommentera inlägget här :