sjugotre...

publicerat i Mitt och vårt;
... haft en bra dag även fast den har bestått av plugg och en föreläsning till kl 19. kom hem till massa tända ljus och en fin middag:)














Det är en sköldpadda inte en groda:)

Azra fick ett litet utbrott på förälsningen idag, det var roligt:) Hände en liten sak i fredags också med två av mina kompisar, måste säga att det är väldigt underhållande att folk inte kan släppa saker och fortfarande orkar slösa energi på att vara arg då den ena har bett om ursäkt! Då tom den andras kompis som jag inte ens kände gjorde något så grymt vidrigt och jag inte ens bryr mig om det. hehe, ja måste ju säga att det är rätt roligt:)

I morgon blir det plugg igen hos Cat!

Ska käka efterrätt nu:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Du ser ut att ha haft en fin dag! :)

Var Magnus Betnér bra? funderar på att gå på han i Luleå till helgen...

GRATTISkram

2:a kommentar, skriven , av Ehhhhhwaffe:

Vem är det som har ordnat allt det där på middagsbordet som i normala fall är fullt med öl och spritflaskor?? Han kan inte jag känna.. :P



Fan va jobbigt det är när du skriver om saker som hänt men inte säger vad det är... så sjukt irritersamt, blir ju nyfiken!! =)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har många "dolda" bra sidor ska du veta!!



Är det bara jag som tycker att Carros överskrift är väldigt rolig?? Tur att du inte pluggar till svenskalärare gumman:P



4:e kommentar, skriven , av carro:

hahhahaha, vad rolig du är!! jaja, tyckte det såg rätt ut iaf

5:e kommentar, skriven , av Wwwroooom:

Hehe, klart jag vet det om jag tänker lite. Men att tänka är ju inte min starka sida. Jag är bra på annat :P



6:e kommentar, skriven , av Karin:

Grattis i efterskott Carro! jag har noll koll pa vilket datum det ar, ar helt dagavill! Hoppas att du har haft en helt underbar fodelsedag! Saknar dig! Kraam

Kommentera inlägget här :