en lugn stund...

publicerat i Mitt och vårt;
... men en kort en, kom nyss hem från långfärdsskridskoåkningen, värker i varje muskel just nu! Men vi har haft grymt bra väder, vart lite lekar efter vägen och korvgrillning:) Ska snart iväg på kåren o käka tacos, måste bara vila ett tag.

Jag o Cat tog o cykla ut till främby udde, och det var inte en kort bit, sen åkte 1.6 mil på skridskor. Vi var helt död när vi kom tillbaka från isen, iaf jag:) så Viktor var snäll o kastade in våra cyklar i hans minibuss så vi fick skjus in till stan:) En mycket skön dag, tack vore vädret och de underbara människorna man var ute med:) Skridskodelen vart mer jobbig träning än friluftsliv för mig:)


Anna, Lina o Cat

Vi testade hinsalinorna oxå-Cat

Roligt att åka långfärdsskridskor:)

Dom tänker då på allt..haha

Wall-Eiii fiskade:)

Jontas drar till Karlstad idag oxå, känns lite tråkigt, men han får nog det skoj! Ska sätta lite fart nu, få se om det blir nån utgång senare, har fortf inte bestämt mig. men känner jag mig rätt så blir det nog de även fast jag inte alls är så sugen nu.

Trevlig fredag mina vänner!

Heja Mange:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Az:

Vilka idrottskvinnor! Och cat du ser lite väl glad ut för att just ha trillad ner i isen :P. Vem var det som fick en fisk då ;? Inte var det Wall-E iaf :P

Kommentera inlägget här :