Temadag med Snö...

publicerat i Mitt och vårt;
... dagen har spenderas i åsbobacken med frisbee golf, lekar, bygge av både triumfbågar och rodelbanor och massa annat skoj. Ja det är roligt att läsa till lärare:) I morrn blir det långfärdsskridskor, skoj skoj.


Lisa o Martin byggar rodelbana

Viktors flaska åker nerför en  av rodelbanorna

Resten av grupp 1:)

I morrn blire käk på kåren, tacobuffé för 35 spänn:) Sen blir det förkaka hos Azra och kanske utgång, har inte bestämt än. Måste verkligen ner på stan i morrn och inhandla lite grejer, skulle ner idag men man luktade mycket rök. I morrn kommer man nog också att göra det men då får det vara så.


Iaf så för 500:e gången gav jag en ny chans, men icke då! Ska nog sluta gå emot min tro och bara låta det vara. Förstår inte varför jag ens bryr mig ibland, vissa saker ska man bara låta vara för ens eget bästa.

Kommentera inlägget här :