blabla...

publicerat i Mitt och vårt;
... Bilfärden hem gick så där, efter 13 mil vart det så varmt i bilen så jag gatt hoppa in i den andra bilen med ac:) Annars gick det bara bra. Kände mig rastlös när jag kom hem så jag drog ner till Hans o vi satte igång o städa hans altan. Nu går det att vara där:) Riktigt mysigt:)


Det vart mycke som kastades
 

I morrn startar fjällsjömarknans veckan:) skoj skoj!!


Just ja, kan ni gissa vad Jontas fick av mig?

Det tar ca 2 h 40 min att transportera sig dit

 

Vi kommer olyckligtvis inte se tiden (men kanske)

 

Det kommer troligtvis spelas låtar av oasis

 

Julen 1940 släpptes 37 000 bomber i denna stad

 

5 stjärnig

 

Hemma sedan 1910

 

Vi kommer att trängas med 76 000 människor

 

Egen järnvägsstation

 

The theater of dreams

 

Sir Alex

 

Dessa ledtrådar fick han. Trist var det idag att fara från Saxnäs!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Az:

Hoppas att det löste sig med biljetterna :), det verkar som så av inlägget, skönt! Det enda jag fick fram av eric (kompisen jag snackade med)var en hemsida om nickes semester som man kunde googla på. Ha de gott, kram kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Gaah! Nu vill jag hem till Backe!! Ska bli så kul! :) Hoppas det fortfarande är finväder, jag är en blekfis. Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nää fy fan vad snällt!!!!

Kommentera inlägget här :