ny delkurs...

publicerat i Mitt och vårt;
... Idag startade den 3e delkursen som heter träningslära, just nu känns det som att det kommer att bli en grymt jobbig delkur, men man får väl se. Fick två uppgifter idag som ska vara klara tills fredag och måndag. Ena uppgiften ska vi gå på olika träningspass, och analysera träningen. Jag, Lina och Cat ska gå på bodypump och vattengympa, det blir nog skoj.

Kom hem från skolan och började baka:) Kände att jag agtt göra nått, det vart syltkakor.



Nu är det väldigt nära påsk:) Nästa Torsdag åker vi nog hem:) LÄNGTAR! Pratade med Christoffer idag, tydligen ska inte han hem till påsk, det tyck ajg av riktigt tråkigt! Försöker få lite påskstämning här hemma, men min lilla älskling kan inte låta bli att äta upp mina påskliljor


Tur hon är söt iaf:)

Nu måste jag försöka få tag i Andreas och det är inte det lättaste!

Trevlig dag!

Kommentera inlägget här :