busy busy man...

publicerat i Mitt och vårt;

... Våran kära rektor som ska medverka i vårat examenarbete vägrar vara tillgänglig! I Fredags sa han till mig att jag skulle ringa till han på måndag (idag) och bestämma tid. Idag har jag ringt tusen gånger och hans telefonsvarar har vare på och av, vilket innebär att jag har precis missat han några gånger. Drog till mahlin och mailade tillslut honom, gick svar efter någhra timmar att han inte kan vara med att vi ska prata med hans kollega (den andra rektorn) Tänk om han hade vare lite snabbare och sagt det. Den andra rektorn är tillgånglig torsdag och fredag denna vecka! Vi kommer verkligen inte framåt i detta arbete!

Men jag är inte orolig:)

En annan grej:) I morse bara så där så bestämde jag mig för att sluta snusa!!!! Har ingen aning varför jag kom på det, snusa är min absolut favorit sysselsättning:) Få se hur det går men idag har jag bara tagit tre stycken så det verkar gå bra, känner av det mest när man blir lite irriterad, det gäller bara att ha massa saker att göra och tänka positivt....
 


Jag gör idag slut med mina vänner:

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta:

En guldstjärna till dig om du lyckas. Kramar i massor vi ses till jul. Lycka till med uppsatsen.

2:a kommentar, skriven , av Linda:

härligt carro! håller tummarna, jag slutade ju vid mitt examensarbete och det är nog en bra tid ändå för man har så mkt å göra :) stooor kram till dig

3:e kommentar, skriven , av cat:

You can do it! =) Det är bra om du lyckas sluta. På sikt kommer du må mycket bättre!!

4:e kommentar, skriven , av Az:

Ett klokt beslut tycker jag tjejen! Jag ska försöka att inte irritera dig då ;)

Kommentera inlägget här :