till er som undrar över håret...

publicerat i Mitt och vårt;
 
... det kostade 6000 kr och jag var hos hårsalong 90º här i Falun. Håret sitter fast i plastringar som man trär in ens eget hår i och klämmer sedan till plastringen. Detta gör att när mitt eget hår växer kan jag öppna upp ringarna och sätta upp dom högre, så länge jag sköter håret och ger det näring kan jag ha det så länge jag vill:) Jag har 71 slingor i, betalade för 80, så jag har några kvar om någon skulle tappas bort.
 
Elin som gjorde det här på mig hade haft sitt i tre månader och hade nyss drage upp ringarna.
 
Inte så lätt att ta bild själv, kommer kanske någon bättre sen.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Snyggt!

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Finit på en fining:)

3:e kommentar, skriven , av Jeanette:

verkligen super snyggt

4:e kommentar, skriven , av catherine Åslund Oppegård:

shit vilket svall!

5:e kommentar, skriven , av Tessan O:

Så snyggt :)

Kommentera inlägget här :