Älskar dig

publicerat i Mitt och vårt;
48 timmar har nu gått sen jag fick samtalet av mamma att vår älskade hjälte inte klarade operationen som vi har väntat och längtar efter så länge. Operationen som skulle ge Pappa livet tillbaka ❤️ jag har väl på något plan börjat förstått vad som har hänt även fast jag önskar av hela mitt hjärta att det inte är sant. Älskade lilla pappa vad jag saknar dig.. 
 
Vår hjälte ❤️ som kämpade så hårt så länge, för att det skulle ju bli bra, det skulle ju bli bra. 
 
Det finns så mycket jag vill skriva om pappa, minnen ploppar upp hela tiden. Svårt att sätta ord på det man känner, just nu lever man i en bubbla där allt känns overkligt och orättvist.
 
 
Pappa var sugen på grillat, jag sa att det regnade, han kontrade med att det fanns paraply. ❤️ grillat fick vi den dagen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Anna:

Det är så sorgligt och orättvist.. Ofattbart och kan inte ens ana den känslan som finns inom dig. Men SÅ fint att du delar med dig av din sorg, dina minnen och din kärlek. Tack för det min vän ❤ Älskar dig ❤

2:a kommentar, skriven , av Tessan O:

Så sorgligt och orättvis. Blir så arg när hemska saker händer bra människor. Tänker på er så mycket! Kram ❤️

3:e kommentar, skriven , av Tessan O:

Så sorgligt och orättvis. Blir så arg när hemska saker händer bra människor. Tänker på er så mycket! Kram ❤️

4:e kommentar, skriven , av Tessan O:

Så sorgligt och orättvis. Blir så arg när hemska saker händer bra människor. Tänker på er så mycket! Kram ❤️

Kommentera inlägget här :