Tillbaka till Falun...

publicerat i Mitt och vårt;
... en snabbis av min helg..

Torsdag: Gick ner mot tåget, varmt och super jobbigt med all packning! Väl framme skickade konduktören mig till en plats som visade sig vara första klass, Najs! Papps möter upp mig i Stockhom och vi går iväg och handlar lite kläder åt han, jag tog första bästa t-shirten jag hittade, höll på att svettas ihjäl. Papps och jag vart less på att handla så vi gick och toh en öl. Vi satt på en ute servering med en utsikt som var det sjukaste jag hade sett. En fyrvägs korsning där inga regler fanns, sjukt att se hur de körde, och impad av att ingen körde in i nån annan.

Simon kommer och möter upp oss vid Sergelstorg där diverse konstiga människor fanns:) Vi sitter där o kikar lite för att sedan gå och möta Sammy och Johanna vid en restaurang. Fridays vart det med väldigt specialla hamburgare.

Vi lämnar pappa sedan och drar till Grönan:) Medans jag o Simpa åker de mesta kollar Sammy och Johanna på. Fritt fall är iaf det värsta jag har vare med om!!!! Kvällen avslutas med att Simon äntligen vinner en stor godis påse och vi vandrar mot bilen (jag med världens skoskav).

Fredag: Vaknar upp hos Sammy och Johanna, tar pendeln till mässan som mamma och pappa är på. Vill absolut inte bo i stockholm!! Dom möter upp mig och vi går in till ett rum som verkar inte ha några väggar:) grymt många grejer fanns det där. Pappas kommentar var då bäst "nu har vi löst in oss för 200 spänn så nu måste vi dricka för den summan" haha, dom serverade öl och vin i nästan alla montrar. Sammy ringer senare att jag måste ta mig upp till pendeln igen, så jag halvkutar dit och tar rätt:)

Tar oss ut till Arlanda och på flyget till Östersund. Robert hämtar upp oss och vi far och käkar med Linus, Sofie och Robin.Skoj skoj! Hemma hos Robert igen kommer oxå Jonas:) Hamnar på GIII, dansar till grymt gammal musik och ettt Live band, hamnar sedan på andra sidan stan på efter fest med två av Roberts tjekompisar. Roligt roligt!


Mamma o pappa på mässan

Sammy på arlanda

Hos Robert

Lördag: Fixar lite under dagen och vid fem kommer massa folk till Robert och strax innan sex drar vi till stället vi ska fira Niklas på. Roligt att träffa alla och se hur rörd Niklas vart! Jag o Robert drog dock hem vid halv ett, rätt sliten och trött.


Mat med grabbarna

Tycker om!

väntar på taxi

Niklas vet ingenting:)



Öppnar presenter (våran)

lek med ballonger:)


Riktigt Rolig helg!! Nu är man tillbaka, helt ärligt känns det inge vidare! Men det blir nog bättre när Jonte kommer ner.

Kommentera inlägget här :