öl, minttu och semla...

publicerat i Mitt och vårt;
...


Dagen/kvällen började bra

Forsättningen blev långt ifrån bra! (Carros utlandsresa spelades bort)
pisslördag! 5 rätt på v75 där spiken kommer 7:a i loppet (13hästar) så kan det ju inte gå mer än fel... men tydligen så kan mna torska 5 k på poker oxå... orkar inte förklara hur, pröva!, det är inte så svårt...

kul att äntligen få skriva i bloggen, jag vill hälsa till waffe och sillen (ni är skyldig mig pengar!!!!) sen vill jag inte skriva något mer.... Välkommen ner till falun på fest i feb... ni får välja datum!! februari är en bra månad=)

forsberg tillbaka i modo, kul! alla jag jobbar med håller på leksand, så kan ju säga att de köpt in några nya spelare... kul med allsvenskan..pelle.p lagkapten, sen böhöver jag inte skriva mer va?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa s:

vad fan hände ?

2:a kommentar, skriven , av AZ:

Jag säger som pappa: vad f*n hände?!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nemän vad kul!



Skulle gärna åka UPP till falun i februari men i sånt fall måste jag använda pengarna jag är skyldig dig... hmm.. så, JAG KOMMER!!!



Tar med mig stor lodet också! Sista helgen i feb? Kanon, bokat!

Kommentera inlägget här :