två år...

publicerat i Mitt och vårt;
Att vakna upp den här dagen trodde jag skulle gå lättare.. Så himla tungt fortfarande att han är borta. Älskade älskade pappa, vad jag saknar dig. 
 
Idag har jag visat kort för Tim på hans morfar, Tim som pappa aldrig hann träffa, men jag vet att att visste att vi längtade efter Tim. Jag har lyssnat på Annas låt, som hon skrev till mig, Micaela och mamma. Låten handlar om pappa.. Jag har pratat med Mio om morfar.
 
C- Vad minns du om morfar?
M- Att han var snäll, när han inte hade sin rullstol lekta han mycket med mig. 
C- Vad lekte ni?
M- Han jagade oss och vi lekte i snön. Jag fick åka gräsklippare med honom.
C- Vad minns du mer?
M- När han hade sin rullstol fick jag och Harry åka med honom
C- Vad tror du han gör nu?
M- Ligger uppe i himlen och tänker på mig.
C-Vad tror du han tänker på då?
M- Att han vill åka till mig.
C- Vad tror du morfar gör mer uppe i himlen?
M- Leker med Tobbe, dom bor tillsammans nu.

Önskar verkligen att man kunde få något tecken att han har det bra ❤️🦋

(null)

Kommentera inlägget här :