Vårt 2017

publicerat i Mitt och vårt;
Året som har innehållit det mesta! 💫 det absolut bästa var att Tim kom till oss ❤️ sedan för att minnas tillbaka några toppsaker

Roadtrip till Abisko med Tim, Mio och Anna 🌄
Annas mage som växer 🐸
Resan till Venedig 🎀🥂
Familjeresa till Thailand 🍹☀️
Mahlin skrev på för att bli min kollega 🙏🏻
Nyårsresa till Island med Mahlin 💥🤣🍸

Sedan mig själv! Mitt arbete med mig själv och att kunna leva utan min pappa ❤️ saknaden är enorm varje dag! Men jag kan mer och mer uppskatta tiden jag fick med honom ❤️ min fina, roliga och älskade änglapappa 🦋

Jonte är som vanligt bäst! Skattar mig lycklig varje dag, att jag får dela livet med honom 💙 

Mio min älskade idrottskille 🏒⚽️ han delar min humor vilket jag älskar! 😅👌🏻 han trotsar oss massor men är däremellan den mysigaste och goaste jag vet. Hans kärlek till Tim går inte att missa 👬✨

2018 ✨🤟🏻

(null)


Kommentera inlägget här :