Poängjakt med horror tema...

publicerat i Mitt och vårt;
... Gårdagen vart riktigt lyckad, mat och fotboll på gårn sedan ner på bolbanan för att tävla. Självklart vann mitt lag medan Maries lag loosa:) Vi skulle samla saker värd 100-5000 poäng, det var bland annat badkar med skum i, midsommarstång, skoter som körde på vattnet, högerstyrd bil och en massa annat. Sedan efter det vart det några fler tävlingar. Vi gick sedan till hans och fortsatte.

           

Ja det var riktigt skoj igår, jag och hans ska oxå dokumentera hela sommaren. Filma allt som händer i Backe:) Såg nyss på det som vart fimat igår, jag tro inte jag ska hålla i kameran så mycket nästa gång! Ha en mysig Söndag allihopa!


Saknar J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så kul det såg ut! men jag kan inte titta på förstoringarna av dina bilder =( då står det page not found.. är det bara jag det eller?

Hoppas du får en suuuuperbra midsommar, själv ska jag jobba men festa ska jag f-n göra ändå!

Pussss

Kommentera inlägget här :