ett dygn med Mahlin väntar...

publicerat i Mitt och vårt;
... dagen började med att jag möter upp mahlin på stan, där tränger sig mahlin före ikön på apoteket, och samtidigt öppnar en ny kassa och damen hon trängde sig före hamnar först i den kön. Den snälla damen säger till mahlin att hon kan få gå först i den kassan, då säger mahlin:

-Nää jag trängde mig före dig så det är okej (hmm)

Damen förstår nog inte vad hon menar och säger

- Nää men gå du, jag jobbar här, jag är bara här o ska handla lunch

hmm i damens korg hittar vi, en massa Nutrilett blablabla.. Ja man kan handla lunch på apoteket nu oxå. Sitter nu och försöker plugga men det går inte så bra, mahlin har fått nått skrattanfall. Det börjar bli lite jobbigt nu, röd som en tomat och tårana sprutar ut! hon säger nu att hon tror att man kan lägga alla skratt på lager och sedan när man vill kan man få ut allt på engång och då blir blir det så här (?) 

Fick en fin tröja av Mahin oxå:)

We do it african style.......

nää nu är det slut pluggat, vart några till rader.. SkipBoo och Tusker väntar=P

Kommentera inlägget här :