Foppa klar för MoDo...

publicerat i Mitt och vårt;
... Core passet idag var skojigt, inte så värst jobbigt, men man fick lite ideér till fler styrkeövningar:) Hos Azra vart det inget plugg utan vi satt bara o lyssna på P3 där Sofie var veckans singel:) Riktigt roligt att lyssna!! Men då de två första grabbarna hade presenterat sig började vi tänka om det bara skulle vara massa Mähän som skulle ringa in, men då kom piloten Clas:) Det var ju inge snack om saken om vem hon skulle välja ansåg vi:)


Spenderat dagen med dessa fina tjejer:) (Sorry, hittade ingen bättre bild på bara er tre, hehe)

Operation Valp är över..buuhhuuu.. Papps ringde i morse och berättade att MIN fina hund var borta från blocket:( Nästa gång jag blir kär, blir det inge bearbetning av Jonte, utan då blire det ett intensivt beslut!!:)

Kom hem efter en underbar dag till Jonte som hade städat och tänt massa ljus, han tyckte att vi skulle fira mitt VG:) det blev smörgåstårta och vin till middag..mums!! Till efterrätt hade han köpt semlor:D


Finis:)

Gott!!

Jonte drog nyss upp på innebanyn, jag kände att jag inte kunde svika Mange så jag blir hemma och kikar på när han dansar istället:) Längtar tills Jonte kommer hem, då blire semlor:)

Trevlig fredag!


Fick en annan underbar trevlig överraskning idag:) Kika på detta: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article4296511.ab

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

grattis va bra det går för dig carro :) hihi å vilken romantisk pojkvän du har! Njut njut :) kram

2:a kommentar, skriven , av Syster Micaela:

carro, kan du tala om för mig var man hittar sånna killar?? puss <3

3:e kommentar, skriven , av AZ:

ey du vet inte om jonte har en brorsa eller homie ;)

Kommentera inlägget här :