Den här dagen

publicerat i Mitt och vårt;
visste att den här dagen skulle komma.. När det är meningen att fira sin pappa. Önskar av hela mitt hjärta att jag fick göra det idag! Saknar min pappa något oerhört, det värker i hela kroppen ❤️ Om man bara fick ett samtal eller ett kort besök till himlen. Förstår inte hur jag någon gång ska kunna förstå att jag verkligen aldrig kommer få prata med han mer, krama honom, skratta med honom...
 
dagen har varvats mellan tårar, saknad och samtidigt känslan av sån kärlek till Jonte, pappan till mitt barn och vårt barn som ligger och sprattlar i magen ❤️
 
Att jag har haft den absolut bästa pappan är det ingen snack om saken ❤️ Önska bara att jag fick ha dig längre.
 
Sedan att mina barn har den bästa för dom är jag otroligt lycklig över!
 
Att jag har fått dessa två fantastiska män i mitt liv är inget man ska ta för givet, det vet jag!
 
Två kompisar ❤️ Två favoriter

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh :/. Det är ingen lätt sak att förlora en förälder oavsett när i livet det sker. Kram på dig.

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ja det har varit en tom känsla idag. Puss ❤

Kommentera inlägget här :