Gravidstatus ❤️

publicerat i Graviditet, Mio ❤, Mitt och vårt;
 
 
Sover rätt ok, vaknar många gånger men det känns iaf som att timmarna man får är riktig djupsömn. Jonte säger att jag har börjat snarka så jag sover nog bra, annars hade jag nig vaknat av mig själv 😅
 
halsbrännan och uppstötningarna är värst! Känns som att halsen ska brinna upp ibland, den har jag inte bara på kvällarna längre.. sammandragningarna har ju varit med mig sen v 16, så dom är en del av vardagen nu. dock känns dom betydligt mer nu när magen är större. Början till förvärkar? Minns inte riktigt hur de kändes..
 
sedan att vara så osmidig.. Klä på sig bland annat 😓 ont lite här och där och de flesta rörelserna är jobbiga...
 
nu efter lovet går jag ner till 60% och kommer ta en vecka i taget. 
 
Inga cravings eller avsmak från något. 
 
För ca två veckor sedan blev vi "friskförklarad" (S-MVC ord) moderkakan har länge legat i vägen så det var nära att det skulle bli ett planerat kejsarsnitt. Men när bebis fixerade sig så flyttade den på sig 😃👌🏻 Så förhoppningsvis blir det en "normal" förlossning.
 
annars har jag världens finaste man som gör mycket för mig just nu, och Mio finner jag inga ord för ❤️ Han längtar nog mest av oss alla på bebis och hjälper till med så mycket. Få se om det är lika kul när bebis är hos oss:)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TessanO:

Så fin du är!! Skönt att moderkakan flyttat sig! Kraaam

2:a kommentar, skriven , av TessanO:

Så fin du är!! Skönt att moderkakan flyttat sig! Kraaam

Kommentera inlägget här :